Now showing items 1-6 of 6

  • Marketing (added: 2018-06-11) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Smutek, Halina; Rutkowski, Marek; Bober, Tomasz; Kubacka, Dominika; Rawski, Marek; Hadrian, Piotr; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz; Płonka, Maria; Szarková, Miroslava; Dołhasz, Magdalena; Hajdukiewicz, Agnieszka; Łapczyński, Mariusz; Niestrój, Jakub; Mirek, Jolanta; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Węgrzyn, Ryszard (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)
    ZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się ...
  • Marketing (added: 2016-01-20) 

    Pera, Bożena; Walas-Trębacz, Jolanta; Oczkowska, Renata; Surówka-Marszałek, Danuta; Orzeł, Karolina; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina (Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)
    Artykuły zebrane w niniejszym Zeszycie dotyczą problematyki zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach działających na rynkach krajowych i międzynarodowych. Efektywne funkcjonowanie współczesnych organizacji wymaga ...
  • Marketing (added: 2015-09-29) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina; Walas-Trębacz, Jolanta; Płonka, Maria; Bober, Tomasz; Śmigielska, Grażyna; Plichta, Jarosław; Rawski, Marek; Liber, Janusz; Oczkowska, Renata; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Dołhasz, Magdalena; Łapczyński, Mariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
  • Metody i obszary zarządzania (added: 2018-02-27) 

    Carić, Marko; Hilarowicz, Agata; Janiszewska-Poszwa, Ewa; Laskowska, Jolanta; Makowiec, Marek; Potocki, Arkadiusz; Poździoch, Stefan; Staliński, Piotr; Walas-Trębacz, Jolanta; Dołhasz, Magdalena; Konstatinova, Roumiana; Magyar, Zoltán; Oczkowska, Renata; Płonka, Maria; Surówka-Marszałek, Danuta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
    Opracowanie poświęcone jest charakterystyce i propozycji rozwiązania wybranych problemów zarządzania. Kilka tekstów dotyczy roli mediów (a także innych instrumentów) w marketingu. Ciekawe jest opracowanie oparte na pewnej ...
  • Reguły podejmowania skutecznych decyzji w zarządzaniu organizacjami (added: 2019-06-26) 

    Galata, Stanisław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)
    "Podejmowanie decyzji jako istota działalności menedżera jest procesem realizowanym w konkretnych uwarunkowaniach (czas, miejsce, dysponowane środki, dostępna wiedza). Rezultatem tego procesu ma być rozwiązanie jakiegoś ...
  • Wybrane aspekty wykorzystania wiedzy w zarządzaniu organizacjami (added: 2019-06-26) 

    Galata, Stanisław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)
    "Dążąc do zabezpieczenia ekonomicznych warunków egzystencji, budowania bezpiecznych i skutecznych systemów społecznych, doskonalenia metod pozyskiwania i wykorzystania zasobów (właściwie w każdym obszarze aktywności ...