Now showing items 1-3 of 3

  • Procedury opiniowania kierunkowych efektów kształcenia przez studentów (added: 2014-07-14) 

    Grabiński, Tadeusz; Merklinger-Gruchała, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)
    Jednym z wymogów wdrożenia nowych programów kształcenia jest zasięganie opinii interesariuszy (studentów i pracodawców) na temat przydatności i poprawności kierunkowych efektów kształcenia założonych w programie studiów. ...
  • Przyczynek do dyskusji na temat standardów edukacyjnych w zjednoczonej Europie (added: 2019-06-21) 

    Nieciuński, Stanisław; Kulczycki, Jerzy (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)
    "Przez pojęcie standardów zwykle rozumie się ściśle określone modele, wymogi lub wzorce, np. wzorce zachowania się. Julian P. Sawiński pisze: „Standard oznacza przede wszystkim »coś«, ten wynik, który jest oczekiwany i ...
  • Uwarunkowania zrównoważonego rozwoju organizacji (added: 2019-06-25) 

    Fatuła, Dariusz; Smutek, Halina; Chodyński, Andrzej; Piekarz, Halina; Borek, Mirosław; Uryga, Renata; Matusiková, Lucja; Ziarko, Janusz; Mihalčová, Bohuslava; Kádárová, Jaroslava; Pružinský, Michal (Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)
    Z wprowadzenia: "Zrównoważony rozwój organizacji, oprócz tworzenia przewag rynkowych, wymaga obecnie dostrzegania wzajemnego wpływu całego spektrum otoczenia, szczególnie w aspekcie społecznym. Organizacje odpowiedzialne dbają ...