Now showing items 1-6 of 6

  • Aby molestowanie seksualne w szkole nie stało sie norma (added: 2020-01-28) 

    Sęk, Andrzej; Popiało, Małgorzata (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)
    Niniejszy artykuł przedstawia analizę zdarzenia związanego z molestowaniem seksualnym ucznia przez nauczyciela. Na podstawie tej sytuacji ukazanej w wyemitowanym przez TVN-24 reportażu autorzy podjęli próbę zanalizowania ...
  • Dojrzałość szkolna dziecka w świadomości rodziców i nauczycieli (added: 2019-06-24) 

    Huget, Patrycja (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)
    "Sukcesy dziecka w szkole w dużej mierze zależą od stanu, w jakim przystępuje ono do systematycznego kształcenia. Podstawa programowa wychowania przedszkolnego w bardzo ogólny sposób określa zadania przedszkoli w zakresie ...
  • Materiały pomocnicze dla nauczycieli do realizacji lekcji w klasie I_CD (added: 2019-05-24) 

    Aksman, Joanna; Gabzdyl, Jolanta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2015)
  • W stronę fińskiej edukacji – inspiracje dla kształcenia studentów kierunków nauczycielskich (added: 2019-12-05) 

    Pułka, Jolanta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)
    Ze wstępu: "W latach siedemdziesiątych w Finlandii prowadzone były długie polityczne debaty dotyczące reformowania systemu edukacji, które zakończyły się ustanowieniem podstawowej i fundamentalnej w fińskiej szkole zasady ...
  • Współpraca rodziców ze szkołą w dziele wychowania dzieci (added: 2019-06-24) 

    Kuziel, Katarzyna; Szarota, Zofia (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)
    "Początki pedagogizacji rodziców w Polsce są sprzężone z pracami Komisji Edukacji Narodowej. Wiele zasług na tej niwie należy do Janusza Korczaka. Także Florian Znaniecki, Helena Radlińska, a kilka dziesięcioleci później ...
  • Wypalenie zawodowe nauczycieli: diagnoza, wsparcie, profilaktyka (added: 2020-09-04) 

    Kocór, Maria (Copyright by Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego & Towarzystwo Naukowe „Societas Vistulana”, 2019)
    Ze wstępu: "Szkoła jest coraz częściej postrzegana jako wdzięczny przed¬miot krytyki, z wielu powodów słusznie, ale bez zrozumienia źródeł i istoty jej słabości (K. Szmyd, Szkoła i nauczyciel – w kręgu ograniczeń funkcji ...