Now showing items 1-4 of 4

  • Badania marketingowe, ich istota i zakres (added: 2014-02-18) 

    Fatuła, Dariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
  • Opis cech badań w metaanalizie (added: 2019-06-13) 

    Kožuh, Boris (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)
    Z wprowadzenia: "Nieodłącznym elementem metaanalizy jest opis cech badań. Istnieją dwa zasadnicze cele zbierania danych dotyczących cech badań. Pierwszym z nich jest statystyczna analiza wpływu tych cech na rezultaty ...
  • Państwo i Społeczeństwo nr 1, 2016 : Stereotypy w procesie integracji akademickiej (added: 2016-06-30) 

    Czerniak, Anna; Frątczak, Anna; Grzonka, Dariusz; Brataniec, Katarzyna; Konieczna-Sałamatin, Joanna; Baran, Dariusz; Majorek, Marta; du Vall, Marta; Gawron, Mateusz; Wojtulewski, Romuald; Leśniak, Małgorzata; Bierówka, Joanna; Sprengel, Mieczysław; Wilczyńska, Agnieszka; Konik, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
  • Stereotypy w badaniach nad równością. Wstępne pytania metodologiczne (added: 2017-09-02) 

    Frątczak, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Egalitarian perspective seems to be an integral part of the theory of stereotypes. The link between the two is so tide that, due to various factors, it appears to be transparent. Yet there are still some crucial ...