Browsing by Keyword "marketing"
Now showing items 1-10 of 10
-
Contemporary Dilemmas of Management (added: 2016-07-07)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)The presented publication contains the articles maintaining widely understood problem of Organization Management. The notion of Management demands nowadays to undertook the interpretation of many important questions, ... -
Czynniki wpływające na rozwój przedsiębiorstw "zaawansowanych technologicznie" w świetle badań marketingowych (added: 2019-07-01)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2002)"Badania zaprezentowane w niniejszym artykule zostały zrealizowane dla Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Krakowski Park Technologiczny (SSE-KPT) przy współudziale Krakowskiej Szkoły Wyższej im. A. F, Modrzewskiego w ... -
Decyzje rynkowe w obliczu kryzysu: wybrane aspekty (added: 2015-04-24)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2009) -
Folia Oeconomica Cracoviensia, Vol. LIV (added: 2014-09-06)
(Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Polska Akademia Nauk - Oddział w Krakowie - Komisja Nauk Ekonomicznych i Statystyki, 2013) -
Gospodarka i polityka-wyzwania XXI wieku (added: 2020-03-27)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)Ze wstępu: "Od początku badań nad stosunkami międzynarodowymi podkreślano ich interdyscyplinarność, niektórzy twórcy kreślili wręcz wizje supradyscyplinarności. Stanowisko to widoczne jest ze szczególną mocą na przełomie ... -
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa - pojęcie i zakres (added: 2019-06-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)"Dynamiczny rozwój rynku i gospodarki zmusza przedsiębiorstwa do ciągłego poszukiwania nowych sposobów zdobywania klienta, aby osiągnąć a następnie umacniać swoją pozycję na rynku. Integralnym instrumentem w ramach ... -
Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2011 : Z problematyki ekonomii i zarządzania (added: 2014-04-30)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)Niniejszy zeszyt „Państwa i Społeczeństwa” w całości poświęcony został problemom ekonomicznym, a także zagadnieniom rozpatrywanym w ramach szeroko pojmowanego zarządzania. Zeszyt otwiera artykuł na temat roli pieniądza ... -
Rynek jako społeczny mechanizm wymiany dóbr i usług (added: 2014-03-03)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)Celem tego artykułu jest pokazanie, czym był w przeszłości i czym jest obecnie rynek, a także różne jego formy i poszczególne rynki w świetle nauk ekonomicznych, ale w powiązaniu z ich rolą społeczną. Artykuł ten nie ... -
Wykorzystanie badań marketingowych w ocenie świadomości ekologicznej konsumentów (added: 2019-06-19)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)"Konsument w teorii marketingowej zajmuje szczególne miejsce. Od znajomości docelowej grupy odbiorców zależy powodzenie firmy na rynku, co w warunkach silnej konkurencji stanowi istotny bodziec dla firm, aby tego konsumenta ... -
Zasadnicze pojęcia i problemy związane z terminem diagnoza (added: 2020-02-24)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)The paper discusses the role and importance of a diagnosis in the scientific research, in particular in applied sciences. The discussion provides the background for highlighting the most significant scientific achievements ...