Now showing items 1-8 of 8

  • Miejsce technologii informacyjno-komunikacyjnych w rozwijaniu kompetencji pedagogicznych (added: 2019-06-13) 

    Kozłowska, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)
    "Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne wkroczyły do szkoły wraz z rozwojem techniki, stając się jednym z podstawowych elementów warsztatu współczesnego nauczyciela na wszystkich stopniach i poziomach kształcenia. ...
  • Motywy wyboru i oczekiwania studentów z Ukrainy wobec kształcenia na kierunkach związanych z turystyką (added: 2020-10-07) 

    Kapera, Izabela (Lodz University Press William Lindley, 2017)
    Celem badań była analiza motywów wyboru oraz identyfikacji oczekiwań studentów z Ukrainy wobec kształcenia na kierunkach z zakresu turystyki. W postępowaniu badawczym wykorzystano kwestionariusz ankiety skierowany do ...
  • Orientacje w nowoczesnym kształceniu i doskonaleniu pedagogów (added: 2019-06-12) 

    Kožuh, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)
    "Pedagogika składa się z szeregu dyscyplin naukowych, które poszukują swych źródeł w perspektywie filozoficzno-antropologicznej. Punkt wyjścia podstaw edukacji stanowią podejścia ontologiczne, antropologiczne, aksjologiczne, ...
  • Samoocena przygotowania absolwentów Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego kierunku pielęgniarstwo, do wykonywania zawodu pielęgniarki – badania pilotażowe (added: 2014-06-02) 

    Romanowska, Urszula; Lizak, Dorota (2014-06-02)
    Ocena stopnia przygotowania danej osoby do wykonywania określonego zawodu, po-winna stanowić jeden z podstawowych elementów kształcenia. Ewaluacja winna stanowić nieodłączny element procesu kształcenia, gdyż na jej podstawie ...
  • Seniorzy w społeczeństwie XXI wieku. Materiały konferencyjne III Galicyjskich Spotkań Medycznych (added: 2020-03-30) 

    Brataniec, Katarzyna; Gierczak, Bożena; Grodzicki, Tomasz; Huget, Patrycja; Kaczanowska, Aniela; Kasterka, Anna; Klimek, Krystyna; Kluz, Krystyna; Knabit, Leon; Kopaniszyn, Izabela; Krobicki, Marek; Makiełło-Jarża, Grażyna; Markiewicz, Anna; Ostrowska, Aurelia; Pauli, Jadwiga; Prażmowska, Barbara; Pyszkowska, Jadwiga; Radzik, Teresa; Skalska, Anna; Siany, Krystyna; Szarota, Zofia; Szlązak, Małgorzata; Urbaniak, Stanisława; de Walden-Gałuszko, Krystyna; Zielińska, Anita; Żak, Marek; Żychowski, Jan (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)
    Z przedmowy: "Naturalną koleją rzeczy wszyscy ku niej zmierzamy. Starość jest równie nieuchronna jak kolejna pora roku. A jednak na co dzień wolimy o niej nie myśleć, nie lubimy o niej mówić. W dzisiejszym świecie, kiedy ...
  • Uniwersytet - tradycja i współczesne wyzwania (added: 2017-04-19) 

    Bobko, Aleksander; Gałkowski, Stanisław (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2012)
    The time-honoured classical idea of the university comes under attack from two quarters: philosophical (post-modernist) and practical as new functions linked to civilisational developments enforce a turn towards instrumental ...
  • Wiedza medyczna niezbędnym elementem kształcenia nowoczesnego pedagoga (added: 2014-07-16) 

    Lizak, Dorota (2011)
    Działania profilaktyczne powinny być wdrażane przez wszystkich, którzy mają wpływ na kształtowanie zachowań zdrowotnych w społeczeństwie. Znacząca rola w tym zakresie przypada także pedagogom, kształtującym świadomość i ...
  • Wolność jako cel wychowania: wizja tradycyjna i postmodernistyczna (added: 2015-03-05) 

    Niemirowski, Tomasz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)
    The article is an attempt of the evaluation, which from pedagogic theories: traditional or postmodernist better serves the freedom of the man. The author determines the freedom as possibility of making everything what is ...