Now showing items 1-5 of 5

  • Funkcje i dysfunkcje parametryzacji, modułów kształcenia i punktów za publikacje (added: 2019-06-04) 

    Kubiak, Hieronim (Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)
    As a result of the transformations of the higher education system, there began a search for objective measures, making it possible to compare different higher education institutions (in terms of their academic staff, ...
  • Gender na poważnie. Obecne trendy i zalecenia dla środowiska naukowego (added: 2014-05-08) 

    du Vall, Marta; Majorek, Marta (2014-05-08)
    Opracowanie dotyczy problematyki udziału kobiet w sektorze naukowo-badawczym. Analiza danych statystycznych ilustruje sytuację obserwowaną zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie, gdzie kobiety, mimo że stanowią ...
  • Naukowczynie w polskim systemie szkolnictwa wyższego - trudności i perspektywy. (added: 2013-10-01) 

    du Vall, Marta; Majorek, Marta (Ośrodek Badań nad Wielokulturowością Mniejszościami i Wykluczeniem KAAFM, 2013-07)
    Artykuł prezentuje, w pierwszej kolejności, stereotypowe, utrwalone role przyporządkowywane kobietom, które zestawiane są ze współczesnymi trendami i zmieniającymi się warunkami ich funkcjonowania i obecności w życiu ...
  • Socio-IT aspects of e-learning (added: 2019-02-21) 

    Woźniak-Zapór, Marta; Grabiński, Tadeusz; Jovanović Gavrilović, Biljana; Gligorić, Mirjana; Glušac, Danijela; Smutek, Halina; Prorok, Magdalena; Kościelniak, Grzegorz; Vesin, Boban; Klašnja-Milićević, Aleksandra; Marošan, Zoran; Savić, Ninoslava; Jošanov, Borislav; Grzyb, Mariusz; Rymarczyk, Sebastian; Maj, Bernard; Sorkowska-Cieślak, Kinga (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Preface: The monograph presents issues of contemporary e-learning in its broadest sense. Methods, tools, formal and legal aspects of distance learning as well as socio-ethical conditions have been discussed here.The ...
  • Uczelniany system kształcenia na odleglość a KRK (added: 2014-02-26) 

    Woźniak-Zapór, Marta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)
    Na rynku pracy najbardziej pożądana jest wiedza, umiejętności oraz kwalifikacji. KRK dla Szkolnictwa Wyższego opisują efekty kształcenia, czyli kwalifikacje jakie student zdobywa w czasie studiów. W związku z tym proces ...