Now showing items 1-13 of 13

  • Gamifikacja w kreowaniu wizerunku w mediach (added: 2018-09-05) 

    Losa-Jonczyk, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Odpowiedni wizerunek, styl i prezentacja to jedne z kluczowych czynników sukcesu w życiu zawodowym. Zarówno praktycy, jak i naukowcy poszukują efektywnych narzędzi kreowania wizerunku. Badania wykazują, że obecnie jednym ...
  • Grywalizacja : wykorzystanie mechanizmów z gier jako motywatora do zmiany zachowania ludzi (added: 2017-10-18) 

    Złotek, Monika (Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)
    The subject of this work is gamification. Gamification is a new phenomenon that using the mechanisms of the game is changing human behavior on the positive. Gamifi cation changing activities that are diffi cult or unpleasant ...
  • Grywalizacja jako narzędzie motywowania i angażowania pracowników (added: 2018-09-05) 

    Gibek, Katarzyna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Liczne badania pokazują, że zaangażowanie w pracę pracowników jest bardzo niskie. Gamifikacja jest techniką, która to zaangażowanie i motywację może zwiększyć. Celem badań było określenie czynników, które pracownicy ...
  • Grywalizacja-wykorzystanie mechanizmów z gier jako motywatora do zmiany zachowania ludzi. Autorski projekt zgrywalizowanych zajęć z " Psychologii reklamy i zachowań konsumenckich (added: 2019-07-11) 

    Złotek, Monika
    Przedmiotem niniejszej pracy jest grywalizacja. Grywalizacja to nowe zjawisko, które wykorzystując mechanizmy z gier zmienia ludzkie zachowanie na pozytywne. Grywalizacja zmienia czynności, które są trudne lub nieprzyjemne ...
  • Ingress jako przykład wykorzystania grywalizacjii w turystyce. Studium przypadku dla Krzeszowic i Skały (added: 2019-05-31) 

    Bajgier-Kowalska, Małgorzata; Tracz, Mariola; Uliszak, Radosław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Turystyka coraz częściej sięga po nowe technologie komunikacji oraz wykorzystując grywalizację oferuje bardziej atrakcyjne produkty turystyczne. Przykładem mogą być różnorodne gry interaktywne. Jedną z nich jest gra ...
  • Innowacje w edukacji – grywalizacja w procesie dydaktycznym (added: 2018-09-05) 

    Trzcionka, Magdalena (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Artykuł porusza kwestie związane z grywalizacją procesu dydaktycznego. Główną jego część zajmują opisy przykładów zastosowania technik grywalizacyjnych na zajęciach z przedmiotów Ekonomia i Międzynarodowe rynki finansowe ...
  • Kompetencje medialne młodzieży w wieku gimnazjalnym. Co i w jaki sposób badać? (added: 2018-05-28) 

    Bogunia-Borowska, Małgorzata; Łuczaj, Kamil (Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)
    The article presents the outline of a research project aimed at exploring media competencies in an ethnographic manner. A prerequisite for such endeavor is a useful operationalization of the central concepts, including ...
  • O urzeczywistnieniu gry i mistyfikacji rzeczy (added: 2018-09-05) 

    Rokicki, Jarosław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Problemem, który stanowi punkt wyjścia refleksji nad grywalizacją jest jej jednoczesne usytuowanie jako rodzaju bytu i narzędzia poznawczego. Pojawienie się pojęcia gamification i jego ekspansja w naukach o kulturze ...
  • Od gier i zabaw po grywalizację w budowaniu motywacji do uczenia się u dzieci w wieku wczesnoszkolnym i studentów pedagogiki (added: 2018-09-05) 

    Christ, Magdalena; Nowak, Alina (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Grywalizacja w edukacji to nadanie jakiejś aktywności charakteru gry po to, by podnieść motywację do jej wykonana. Nauczyciele wciąż szukają efektywnych dróg podnoszenia motywacji uczestników zajęć, stąd grywalizacja ...
  • Państwo i Społeczeństwo 2018, nr 1 (XVIII) : Teoretyczne i praktyczne aspekty grywalizacji (added: 2018-10-10) 

    Aksman, Joanna; Bierówka, Joanna; Rokicki, Jarosław; Christ, Magdalena; Nowak, Alina; Trzcionka, Magdalena; Trębińska-Szumigraj, Ewa; du Vall, Marta; Bajgier-Kowalska, Małgorzata; Tracz, Mariola; Uliszak, Radosław; Gibek, Katarzyna; Losa-Jonczyk, Anna; Kliś, Maria; Uhma, Piotr; Mikulski, Lech; Baran, Dariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Tom, który oddajemy do rąk Szanownych Czytelników, składa się z ośmiu tekstów skoncentrowanych wokół tematyki grywalizacji. Zagadnienie to wydaje się szczególnie interesujące i aktualne w obliczu specyfiki współczesnego ...
  • Uniwersytet na ulicy - o doświadczeniach płynących z gier miejskich (added: 2019-05-31) 

    Trębińska-Szumigraj, Ewa (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Artykuł jest prezentacją dwóch wydarzeń – gier miejskich: „Drzewa wsparcia” i „Skrawki życia”, które były elementem Festiwalu Nauki w Zielonej Górze w latach 2009–2012. Analizując doświadczenia uczestników tych projektów, ...
  • Механизмы игрофикации в дистанционном образовании (added: 2019-02-11) 

    Woźniak-Zapór, Marta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Ze wstępu: Дистанционное образование является одной из форм обучения взрослых людей, в связи с этим оно охотно используется в универси- тетах, на предприятиях для повышения уровня знаний сотрудников, а также предлагается ...
  • Механізми гейміфікації у дистанційному навчанні (added: 2019-02-11) 

    Woźniak-Zapór, Marta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Ze wstępu: Дистанційне навчання є однією з форм навчання дорослих людей, тому воно часто використовується в університетах, на підприємствах для підвищення знань працівників, а також пропонується тренінго- вими компаніями. ...