Now showing items 1-8 of 8

  • Gamifikacja w kreowaniu wizerunku w mediach (added: 2018-09-05) 

    Losa-Jonczyk, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Odpowiedni wizerunek, styl i prezentacja to jedne z kluczowych czynników sukcesu w życiu zawodowym. Zarówno praktycy, jak i naukowcy poszukują efektywnych narzędzi kreowania wizerunku. Badania wykazują, że obecnie jednym ...
  • Grywalizacja : wykorzystanie mechanizmów z gier jako motywatora do zmiany zachowania ludzi (added: 2017-10-18) 

    Złotek, Monika (Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)
    The subject of this work is gamification. Gamification is a new phenomenon that using the mechanisms of the game is changing human behavior on the positive. Gamifi cation changing activities that are diffi cult or unpleasant ...
  • Grywalizacja jako narzędzie motywowania i angażowania pracowników (added: 2018-09-05) 

    Gibek, Katarzyna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Liczne badania pokazują, że zaangażowanie w pracę pracowników jest bardzo niskie. Gamifikacja jest techniką, która to zaangażowanie i motywację może zwiększyć. Celem badań było określenie czynników, które pracownicy ...
  • Grywalizacja-wykorzystanie mechanizmów z gier jako motywatora do zmiany zachowania ludzi. Autorski projekt zgrywalizowanych zajęć z " Psychologii reklamy i zachowań konsumenckich (added: 2019-07-11) 

    Złotek, Monika
    Przedmiotem niniejszej pracy jest grywalizacja. Grywalizacja to nowe zjawisko, które wykorzystując mechanizmy z gier zmienia ludzkie zachowanie na pozytywne. Grywalizacja zmienia czynności, które są trudne lub nieprzyjemne ...
  • Mechanizmy gamifikacji w kształtowaniu postaw studentów (added: 2018-05-21) 

    Woźniak-Zapór, Marta; Grzyb, Mariusz; Rymarczyk, Sebastian (Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)
    Zgodnie z jedną z definicji gamifikacja polega na wykorzystaniu technik znanych z gier fabularnych do kształtowania zachowań i postaw ludzi w sytuacjach, które grami nie są. Działania te służyć mają zwiększeniu zaangażowania ...
  • Między wykluczeniem a aktywizacją społeczną: studia socjologiczne (added: 2017-03-24) 

    Śliz, Anna; Szczepański, Marek S.; Strużyna, Janusz; Rojek-Adamek, Paulina; Gawron, Grzegorz; Szafrańska, Anida; Muster, Rafał (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Prezentowana publikacja stanowi zbiór testów poświęconych wykluczeniu i aktywizacji społecznej ujmowanych w szerokiej perspektywie poznawczej. Mimo iż najczęściej problematyka ta poruszana jest na gruncie socjologii, ...
  • Państwo i Społeczeństwo 2018, nr 1 (XVIII) : Teoretyczne i praktyczne aspekty grywalizacji (added: 2018-10-10) 

    Aksman, Joanna; Bierówka, Joanna; Rokicki, Jarosław; Christ, Magdalena; Nowak, Alina; Trzcionka, Magdalena; Trębińska-Szumigraj, Ewa; du Vall, Marta; Bajgier-Kowalska, Małgorzata; Tracz, Mariola; Uliszak, Radosław; Gibek, Katarzyna; Losa-Jonczyk, Anna; Kliś, Maria; Uhma, Piotr; Mikulski, Lech; Baran, Dariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Tom, który oddajemy do rąk Szanownych Czytelników, składa się z ośmiu tekstów skoncentrowanych wokół tematyki grywalizacji. Zagadnienie to wydaje się szczególnie interesujące i aktualne w obliczu specyfiki współczesnego ...
  • Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2017 : Ekonomia, finanse i edukacja zawodowa wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju - wybrane zagadnienia (added: 2017-07-27) 

    Podolec, Barbara; Dębska-Rup, Anna; Rup, Przemysław; Raźniak, Piotr; Dorocki, Sławomir; Płaziak, Monika; Láczay, Magdolna; Woźniak-Zapór, Marta; Grzyb, Mariusz; Rymarczyk, Sebastian; Świętek, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)
    Ze wstępu: Opracowanie zostało poświęcone wybranym zagadnieniom finansów, ekonomi oraz edukacji zawodowej wobec współczesnych wyzwań zrównoważonego rozwoju. Siedem artykułów w nim zawartych zostało podzielone na trzy główne ...