Now showing items 1-3 of 3

  • Gamifikacja w kreowaniu wizerunku w mediach (added: 2018-09-05) 

    Losa-Jonczyk, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Odpowiedni wizerunek, styl i prezentacja to jedne z kluczowych czynników sukcesu w życiu zawodowym. Zarówno praktycy, jak i naukowcy poszukują efektywnych narzędzi kreowania wizerunku. Badania wykazują, że obecnie jednym ...
  • Grywalizacja jako klucz do zwiększenia zaangażowania młodego pokolenia w działania społeczne (added: 2019-05-31) 

    du Vall, Marta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Wiele organizacji pozarządowych jest aktywnych w social media, które współcześnie należy traktować nie tylko jako narzędzia komunikacji marketingowej, ale jako przestrzeń, w której realizowane są naczelne funkcje ...
  • O urzeczywistnieniu gry i mistyfikacji rzeczy (added: 2018-09-05) 

    Rokicki, Jarosław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Problemem, który stanowi punkt wyjścia refleksji nad grywalizacją jest jej jednoczesne usytuowanie jako rodzaju bytu i narzędzia poznawczego. Pojawienie się pojęcia gamification i jego ekspansja w naukach o kulturze ...