Now showing items 1-2 of 2

  • Badania marketingowe, ich istota i zakres (added: 2014-02-18) 

    Fatuła, Dariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
  • Współczesne determinanty stosunków międzynarodowych (added: 2020-04-21) 

    Bednarczyk, Bogusława; Lasoń, Marcin; Rzepka, Agnieszka; Porębski, Andrzej; Podobiński, Andrzej; Garlińska-Bielawska, Joanna; Jakóbik, Krzysztof; Czermińska, Małgorzata; Pluciński, Eugeniusz M.; Majchrowska, Elżbieta; Bałut, Magdalena; Brzuska, Eugeniusz; Modrzejewska, Anita; Piecuch, Jakub; Bainczyk, Magdalena; Simoncini, Gabriele; Gołębiowska-Śmiałek, Magdalena; Molo, Beata; Kociubiński, Krzysztof; Suprynowicz, Ilona (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)
    Z wprowadzenia: "Nauka o stosunkach międzynarodowych nie może się obejść bez systematyzowania i porządkowania omawianej przez siebie niezwykle szerokiej materii. Poszukując odpowiedzi na pytania związane z relacjami ...