Now showing items 1-5 of 5

  • Introduction to the Language and Economics of Film and Television Production (added: 2021-07-15) 

    Oleszkowicz-Gałka, Magdalena; Mikulski, Lech (Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz Grafpol, 2020)
    Introduction: "The book is designed as a series of introductory essays to familiarize students with carefully selected topics. The publication starts with the language of film and television production. Next, it gives ...
  • Państwo i Społeczeństwo 2018, nr 1 (XVIII) : Teoretyczne i praktyczne aspekty grywalizacji (added: 2018-10-10) 

    Aksman, Joanna; Bierówka, Joanna; Rokicki, Jarosław; Christ, Magdalena; Nowak, Alina; Trzcionka, Magdalena; Trębińska-Szumigraj, Ewa; du Vall, Marta; Bajgier-Kowalska, Małgorzata; Tracz, Mariola; Uliszak, Radosław; Gibek, Katarzyna; Losa-Jonczyk, Anna; Kliś, Maria; Uhma, Piotr; Mikulski, Lech; Baran, Dariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Tom, który oddajemy do rąk Szanownych Czytelników, składa się z ośmiu tekstów skoncentrowanych wokół tematyki grywalizacji. Zagadnienie to wydaje się szczególnie interesujące i aktualne w obliczu specyfiki współczesnego ...
  • Państwo i Społeczeństwo nr 1, 2015 (added: 2016-05-16) 

    Czubik, Paweł; Pilarczyk, Izabela; Pałka, Adam; Marek, Anna; Sowa, Agnieszka; Kłos, Agnieszka; Polańska, Karolina; Stefanek, Kamila; Waniek, Danuta; Ignatowicz, Maja; Oleszkowicz, Magdalena; Zdrojewska, Kinga; Wojniak, Justyna; Majorek, Marta; Kraśnicka-Wilk, Izabela; Kowalówka, Michał; Plata, Joanna; Baran, Dariusz; Mikulski, Lech; Bierówka, Joanna; du Vall, Marta; Bałos, Iga; Januszko-Szakiel, Aneta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2015)
  • Państwo i Społeczeństwo nr 3, 2017 : Komunikacja społeczna i kompetencje medialne w czasach nowych technologii (added: 2017-10-24) 

    du Vall, Marta; Uhma, Piotr; Mikulski, Lech; Krawczyk, Dariusz; Gałuszka, Damian; Maj, Anna; Kalinowska, Anna; Gruchoła, Małgorzata; Bogunia-Borowska, Małgorzata; Łuczaj, Kamil; Brzyszcz, Ewelina; Bierówka, Joanna; Łojek-Kurzętkowska, Maria; Polaczek-Bigaj, Marta; Majorek, Marta; Ptaszek, Grzegorz; Walecka-Rynduch, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)
  • Znaczenie komunikacji społecznej w dobie nowych technologii na przykładzie promocji idei Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa w 2015 r. (added: 2018-05-21) 

    Mikulski, Lech (Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)
    Autor podejmuje próbę analitycznego spojrzenia na proces komunikacji w trakcie trwania drugiej edycji Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa w 2015 r. Przedmiotem badania były środki oraz kanały komunikacji wykorzystane ...