Browsing by Subject "Komunikacja społeczna"
Now showing items 1-20 of 232
-
"Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy (added: 2015-10-27)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)Publikacja składa się z piętnastu tekstów autorów reprezentujących ważne ośrodki akademickie kraju. Podzielona została na dwie części. Pierwszą stanowią teksty ukazujące wieloaspektowość funkcjonowania mediów w przestrzeni ... -
"Stare" media w obliczu "nowych", "nowe" w obliczu "starych" (added: 2016-04-13)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011) -
A Comparison of Polygraph Examination Accuracy Rates Obtained Using the Seven-position Numerical Analysis Scale and the Objective Scoring System (A Study on the Polish Population) (added: 2019-05-29)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)"Different sorts of polygraph examinations have been conducted in Poland over the last sixty years (Krzyścin, 226, 227). It is curious that there are few empirical studies which concern the accuracy of such examinations ... -
A Field Study of the Backster Zone Comparison Technique's Either-Or Rule and Scoring System Versus Two Other Scoring Systems When Relevant Question Elicits Strong Response (added: 2019-05-29)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)"In March 1974, Cleve Backster authored an article published in Polygraph entitled “Anticlimax Dampening Concept” (Backster 1974). In his article, Backster states “Th e anticlimax dampening concept is formulated on the ... -
Adaptacja rozważań nauk o zarządzaniu o kulturze organizacyjnej do teorii i praktyki naukowych dociekań familiologii (added: 2019-06-11)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)"Celem niniejszej pracy jest analiza działań zmierzających do adaptacji dorobku naukowego nauk o zarządzaniu do potrzeb intensywnie rozwijających się w ostatnich latach w Polsce nauk o rodzinie. Jest to przedsięwzięcie ... -
Agresja w ruchu drogowym – aspekty psychologiczne (added: 2019-06-04)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)The development of horse – drawn transport, and later the development of cartage meant that diff erent groups of travelers started to participate in traffic. The size of vehicles, their engines’ power, diversity of ... -
Akceptacja inności – spostrzeganie odmienności narodowej studentów z Ukrainy wśród studentów uczelni krakowskich (added: 2017-09-03)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)Phenomenon of migration is present in modern world among every society. People are relocating due to career goals, educational opportunities or to settle down in better place to live. It is caused by their country’s ... -
Aktywizacja, rozwój, integracja: ku niezależnej starości (added: 2015-11-17)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011) -
Aktywność społeczna krakowskich postępowych środowisk kobiecych z przełomu XIX i XX stulecia (added: 2018-08-02)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2016) -
Albo bezpośrednia, albo demokracja (added: 2017-04-11)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 2011)Zwrócenie uwagi na negatywne skutki, jakie może za sobą pociągnąć rozpowszechnienie się zasad demokracji bezpośredniej (choć należy pamiętać, że są zagrożenia wprawdzie realne, ale niebędące koniecznym następstwem tej formy ... -
Analiza roli gazet samorządowych w okresie sprawowania władzy i podczas kampanii wyborczej (added: 2016-11-09)
(Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2016)Gazety samorządowe są wydawane bezpośrednio przez urzędy miasta albo przez powoływane w tym celu spół- ki miejskie. Artykuł poświęcony został analizie roli, jaką odgrywają gazety samorządowe w okresie sprawowania mandatu ... -
Analiza strategii wizerunkowej Opola w latach 2012–2017 (added: 2019-11-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)Artykuł przedstawia analizę mechanizmów komunikacyjnych, które są wykorzystywane w kreowaniu wizerunku przestrzeni miejskiej. W tej dziedzinie wymienia się elementy z obszaru ekonomii, marketingu, a także nauki o ... -
Anarchizm 2.0 Ideologia i praktyka w dobie nowych mediów (added: 2019-05-24)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)Ze wstępu: "W odróżnieniu od wszystkich głównych ideologii, anarchizm nigdy nie odznaczał się trwałą egzystencją na gruncie politycznym, nie funkcjonował bowiem w ramach systemów partyjnych i tym samym nie miał ... -
Antyunijne imperium ojca Rydzyka. Od Radia Maryja do Telewizji Trwam (added: 2016-03-14)
(Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2003)W poglądach wyrażanych na antenie Radia Maryja, Unia Europejska jest od dawna stałym tematem, tym częściej poruszanym, im bliższa stawała się akcesja Polski do niej. Zdaniem gości i słuchaczy, Unia uważana jest za ... -
Application of social media in political communication of local leaders in election processes (on the example of Facebook’s use by mayors of voivodship cities in Poland in the 2010 election campaign) (added: 2014-07-04)
(Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2011-12)Wykorzystanie w procesach komunikacji politycznej serwisów społecznościowych (in. mediów społecznych) należy do wciąż nowych zjawisk, których rola jednak rośnie. Idea wykorzystania nowych mediów w komunikacji politycznej, ... -
Attempts at Detecting Deception Through Evaluation of Non-verbal Symptoms (added: 2019-05-30)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)"Since the earliest times, humans have undertaken attempts at fi nding an effi cient method that would allow them to detect deception. Th e earliest attempts at detecting lies can be found in the works of Hippocrates and ... -
Badanie postrzegania marki regionalnej i lokalnej (added: 2015-03-23)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)Praca analizuje wizerunek marki regionalnej i lokalnej na podstawie Doliny Karpia oraz przedstawia ocenę tego wizerunku w kontekście pozycji miasta/regionu i postrzegania przez docelowych odbiorców. Autor zwraca szczególną ... -
Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka nr 4 (XXI), 2015 (added: 2016-04-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2015)Problematyka poruszana w niniejszym numerze kwartalnika koncentruje się głównie na bezpieczeństwie państwa oraz bezpieczeństwie biznesu, w tym zagadnieniach wywiadu i kontrwywiadu gospodarczego (biznesowego), co dowodzi ... -
Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka nr 4 (XXIX), 2017 (Bezpieczeństwo w zarządzaniu mediami) (added: 2018-02-23)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2017) -
Bohater reklamy – człowiek ponowoczesny? (added: 2019-11-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)Podstawową tezą zawartą w publikacji jest przekonanie, że reklama może być traktowana jako zwierciadło współczesnego człowieka. Powstaje ona bowiem w wyniku szczegółowych badań, a jej celem jest dotarcie do precyzyjnie ...