Now showing items 1-20 of 34

  • "Stare" media w obliczu "nowych", "nowe" w obliczu "starych" (added: 2016-04-13) 

    Fiut, Ignacy S.; Drożdż, Michał; Bauer, Zbigniew; Hajdasz, Jolanta; Oleszkowicz, Magdalena; Zdrojewska, Kinga; Panek, Grzegorz; Gałka, Tadeusz; Baran, Leszek; Pucek, Zbigniew; Juza, Marta; Kožuh, Anna; Bierówka, Joanna; Kaczmarczyk, Michał; Szczepaniak, Renata (Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)
  • Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka nr 3 (XX), 2015 (added: 2016-05-20) 

    Budzyń, Piotr; Gajek, Angelika; Lizis, Łukasz; Maj, Ireneusz; Prorok, Magdalena; Wacławik, Łukasz; Ochmann, Paweł; Wojas, Jakub; Pakhomenko, Sergii; Czermińska, Małgorzata; Adamczyk, Natalia; Kudzin-Borkowska, Małgorzata (Oficyna Wydawnicza AFM, 2015)
  • Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka nr 4 (XXIX), 2017 (Bezpieczeństwo w zarządzaniu mediami) (added: 2018-02-23) 

    du Vall, Marta; Chodyński, Andrzej; Bałamut, Anna; Ziarko, Janusz; Majorek, Marta; Woźniak-Zapór, Marta; Baran, Dariusz; Kalaman, Marek R.; Kalaman, Maciej A.; Láczay, Magdolna; Kwieciński, Mirosław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)
  • Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka nr 4 (XXV), 2016 (added: 2017-02-16) 

    Chodyński, Andrzej; Ziarko, Janusz; Bałamut, Anna; Huszlak, Wojciech; Woźniak-Zapór, Marta; Kalaman, Marek R.; Pecio, Mariusz; Orłowska, Małgorzata; Uhma, Piotr; Kwieciński, Mirosław; Kapera, Izabela; Waniek, Danuta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
  • Czy Internet poszerza zakres wpływu kobiet, czy zakres wpływu na kobiety? (added: 2014-02-20) 

    Bierówka, Joanna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)
  • Internet rzeczy i zagrożenia z nim związane (added: 2018-08-31) 

    Maj, Ireneusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2015)
    Internet rzeczy, jako zjawisko przekazu danych i informacji między ludźmi a maszynami, czy tylko między maszynami, nie jest nowe, ale mało znane w naukach technicznych i praktycznie nieznane w naukach społecznych. W ...
  • Internet w Polsce (added: 2014-10-23) 

    Baran, Dariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)
    Artykuł jest próbą konfrontacji najważniejszych z punktu widzenia rozwoju rynku polskich mediów po 1989 roku zjawisk, związanych z rozwojem Internetu. Analiza obejmuje dwie dekady: lata 1989-1999, czyli okres użytkowania ...
  • Ku dobrej szkole skoncentrowanej na uczniach T. 2 (added: 2016-09-21) 

    Morbitzer, Janusz; Bierówka, Joanna; Sajdak, Anna; Musiał, Emilia; Darasz-Szuba, Marta; Boczarowa, Ołena; Giza, Teresa; Pułka, Jolanta; Dobijański, Mariusz; Brańka, Zofia; Zinkiewicz, Beata; Jagodziński, Waldemar; Kuc, Maria; Szwarc, Alina; Adamowicz, Michał; Piekarski, Marian; Hejmej, Angelika; Perończyk, Kamil; Rusnak, Zbigniew; Gajęcka, Jolanta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)
  • Marketing (added: 2018-06-11) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Smutek, Halina; Rutkowski, Marek; Bober, Tomasz; Kubacka, Dominika; Rawski, Marek; Hadrian, Piotr; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz; Płonka, Maria; Szarková, Miroslava; Dołhasz, Magdalena; Hajdukiewicz, Agnieszka; Łapczyński, Mariusz; Niestrój, Jakub; Mirek, Jolanta; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Węgrzyn, Ryszard (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)
    ZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się ...
  • Media - kultura popularna - polityka: wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska (added: 2016-04-21) 

    Fiut, Ignacy S.; Woźniak, Anna; Baran, Dariusz; Trudzik, Artur; Zdrojewska, Kinga; Garcarek-Sikorska, Agnieszka; Pastuszka-Roczek, Joanna; Kulesza-Gulczyńska, Barbara; Basińska, Anita; Łuczak, Mikołaj Jacek; Dołęga, Zofia; Zabawa, Marcin; Stępnicka, Nina; Wiączek, Paulina; Brataniec, Katarzyna; Żyrek, Edyta; Sagan, Dagmara (Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)
  • Metody i obszary zarządzania (added: 2018-02-27) 

    Carić, Marko; Hilarowicz, Agata; Janiszewska-Poszwa, Ewa; Laskowska, Jolanta; Makowiec, Marek; Potocki, Arkadiusz; Poździoch, Stefan; Staliński, Piotr; Walas-Trębacz, Jolanta; Dołhasz, Magdalena; Konstatinova, Roumiana; Magyar, Zoltán; Oczkowska, Renata; Płonka, Maria; Surówka-Marszałek, Danuta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
    Opracowanie poświęcone jest charakterystyce i propozycji rozwiązania wybranych problemów zarządzania. Kilka tekstów dotyczy roli mediów (a także innych instrumentów) w marketingu. Ciekawe jest opracowanie oparte na pewnej ...
  • Metody i techniki pozyskiwania i przetwarzania informacji medialnej na potrzeby białego wywiadu (added: 2019-06-24) 

    Nowosad, Andrzej (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)
    "Analiza informacji medialnej jest, jeśli nie podstawowym, to jednym z najważniejszych motorów pozyskiwania danych o krajach i regionach. Wyspecjalizowane jednostki, które przeglądają obcą prasę, znajdują się praktycznie ...
  • Mixer magazyn studentów nr 13, listopad 2005 (added: 2020-04-27) 

    Kózka, Gabriela (2005)
    Cześć! Serdecznie witam wraz z catą redakcją „Mixera” po wakacyjnej przerwie! Cóż, jesień zagościła na dobre (i na złe) w Polsce, a to oznacza, że studenci powrócili w uczelniane mury. Niektórzy z Was natomiast dopiero ...
  • Mixer magazyn studentów nr 35, czerwiec 2009 (added: 2020-04-01) 

    Walat, Bartosz (2009)
    Opatulony sesyjną amunicją notatkową, skrobię sobie w notesiku kilka słów, które wprowadzą nasz magazyn w stan kilkumiesięcznej hibernacji wakacyjnej. Wszystko za sprawą ograniczonego budżetu, który nie wystarczy na ...
  • Narzędzia i zasoby internetowe w służbie współczesnej kanonistyki (added: 2018-10-07) 

    Strzała, Marek (Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)
    W artykule opisano dostępne w sieci Internet narzędzia i zasoby przydatne dla kanonistyki. W pierwszej części przedstawione zostały narzędzia analizy tekstów kanonicznoprawnych, poczynając od prostych wyszukiwarek fraz, ...
  • Networked individuals in the virtual political and social mediasphere (added: 2016-11-24) 

    du Vall, Marta; Majorek, Marta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)
    This work is divided into three parts, which the authors hope will enable the reader to more easily find topics of interest. The first part consists of two chapters concerning new information and communication technologies. ...
  • Nowe media w służbie "sieciowych" aktywistów. (added: 2013-10-03) 

    du Vall, Marta; Majorek, Marta (Biblioteka Jagiellońska, 2013)
    Nowe media współcześnie stały się przestrzenią walki przeciwko określonemu porządkowi politycznemu, określonej polityce państwa, panującym w danym państwie stosunkom społecznym i ekonomicznym lub pewnym instytucjom. Stają ...
  • Obraz ukraińskiego Majdanu w polskich mediach społecznościowych – na przykładzie Twittera (added: 2017-09-02) 

    Majorek, Marta; du Vall, Marta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    The aim of the paper is to identify and analyze the reception of events in Ukraine on the Internet. The scope of the concerned issues will be limited to a picture of the situation drawn by the internauts using Twitter, ...
  • Państwo i Społeczeństwo nr 1, 2016 : Stereotypy w procesie integracji akademickiej (added: 2016-06-30) 

    Czerniak, Anna; Frątczak, Anna; Grzonka, Dariusz; Brataniec, Katarzyna; Konieczna-Sałamatin, Joanna; Baran, Dariusz; Majorek, Marta; du Vall, Marta; Gawron, Mateusz; Wojtulewski, Romuald; Leśniak, Małgorzata; Bierówka, Joanna; Sprengel, Mieczysław; Wilczyńska, Agnieszka; Konik, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
  • Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2005 : Media i Polityka (added: 2014-07-04) 

    Krauz-Mozer, Barbara; Gałkowska, Agnieszka; Gałkowski, Stanisław; Rittel, Stefan; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Nieć, Mateusz; Nowosad, Andrzej; Kasińska-Metryka, Agnieszka; Płudowski, Tomasz; Winiarska, Małgorzata; Szymańska, Agnieszka; Romiszewska, Beata; Romiszewska, Beata; Tokarz, Grzegorz; Sznajder, Agnieszka; Stępień, Stefan; Borowiec, Piotr; Malinowski, Maciej; Prostak, Agnieszka; Kawalec, Joanna; Konopka, Joanna; Pawłowski, Michał; Rudek, Joanna; Kilian, Stanisław; Walecka-Rynduch, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)