Now showing items 1-3 of 3

  • Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2016 : Edukacja alternatywna a współczesna szkoła (added: 2016-11-24) 

    Giza, Teresa; Olearczyk, Teresa; Kožuh, Anna; Lepičnik Vodopivec, Jurka; Medved Udovič, Vida; Kusiak-Pisowacka, Monika; Grzesiak, Krystyna; Cotič, Mara; Felda, Darjo; Bocharova, Olena; Kohut, Svitlana; Palka, Oleksandra; Rokicki, Andrzej; Woźniak-Zapór, Marta; Grzyb, Mariusz; Rymarczyk, Sebastian; Aksman, Joanna; Gabzdyl, Jolanta; Kasáčová, Lenka; Pułka, Jolanta; Guzik, Marcin; Frączek, Magdalena; Misiuk, Agnieszka; Sorkowska-Cieślak, Kinga; Horváth, Péter; Misiuk, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
  • Primary, Teachers’ Professional Qualification for Teaching Maths (added: 2018-07-27) 

    Cotič, Mara; Felda, Darjo (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Autorzy artykułu poszukują odpowiedzi na pytanie, czy w dzisiejszych czasach system nauczania matematyki jest wystarczająco skuteczny, aby jego efektem był matematycznie wykształcony człowiek. Autorzy postulują, by do ...
  • The school of tomorrow centred on pupils (added: 2017-01-16) 

    Morbitzer, Janusz; Kuźma, Józef; Chałas, Krystyna; Boczarowa, Olena; Giza, Teresa; Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna; Aksman, Joanna; Pułka, Jolanta; Dobrowolska, Barbara; Johnsson, Ewa; Cotič, Mara; Felda, Darjo (Oficyna Wydawnicza AFM, 2015)
    The monograph entitled "The School of Tomorrow Centred on Pupils" is a collective paper which, on the one hand, is based on the research conducted by and experience of many Polish and foreign theoreticians and practitioners ...