Now showing items 6-11 of 11

  • Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2005 : Media i Polityka (added: 2014-07-04) 

    Krauz-Mozer, Barbara; Gałkowska, Agnieszka; Gałkowski, Stanisław; Rittel, Stefan; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Nieć, Mateusz; Nowosad, Andrzej; Kasińska-Metryka, Agnieszka; Płudowski, Tomasz; Winiarska, Małgorzata; Szymańska, Agnieszka; Romiszewska, Beata; Romiszewska, Beata; Tokarz, Grzegorz; Sznajder, Agnieszka; Stępień, Stefan; Borowiec, Piotr; Malinowski, Maciej; Prostak, Agnieszka; Kawalec, Joanna; Konopka, Joanna; Pawłowski, Michał; Rudek, Joanna; Kilian, Stanisław; Walecka-Rynduch, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)
  • Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich (added: 2019-06-24) 

    Płudowski, Tomasz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)
    "Historia amerykańskiej telewizyjnej reklamy politycznej sięga 5 października 1948 roku, kiedy to Harry Truman zakupił czas antenowy od stacji telewizyjnej, by skomunikować się z amerykańskimi wyborcami (Wood 1990)'. W ...
  • Współczesna przestrzeń polityczna. Ewolucja czy rewolucja? (added: 2014-07-02) 

    Paleczny, Tadeusz; Blachnicki, Bogusław; Walecka-Rynduch, Agnieszka; du Vall, Marta; Majorek, Marta; Wojniak, Justyna; Trudzik, Artur; Sozańska, Dominika; Frątczak, Anna; Klimczak, Krzysztof; Dudzińska, Kinga; Chojnacka, Magdalena; Sprengel, Mieczysław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)
    Celem publikacji jest ukazanie wieloaspektowych przemian w sferze współczesnej polityki. Książka została podzielona na trzy części. Część pierwszą stanowią teksty autorów z Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza ...
  • Wybory parlamentarne 2007: media w kampanii wyborczej (added: 2015-03-27) 

    Borowiec, Piotr; Jaskiernia, Alicja; Szczudlińska-Kanoś, Agnieszka; Zielińska-Kukurba, Beata (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)
  • Wykorzystanie serwisu społecznościowego Facebook w komunikacji politycznej miast Metropolii Silesia i ich prezydentów (added: 2014-07-03) 

    Piechota, Grażyna (Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa, 2012-03)
    Liczba użytkowników Facebooka na świecie jest szacowana obecnie na ponad 600 mln osób. To najpopularniejszy serwis społecznościowy, a jego użytkownicy określani są mianem społeczności Facebooka. To miejsce, w którym także ...
  • Źródła poparcia wyborczego lokalnych liderów w samorządowych kampaniach wyborczych (na przykładzie kampanii wyborczych prezydentów miast na prawach powiatu w 2010 roku) (added: 2014-07-05) 

    Piechota, Grażyna (Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2012-06)
    The paper attempts to order and indicate the most important sources of systemic and non-systemic support allowing local leaders to win elections and thereby gaining or maintaining power. The study is concentrated solely ...