Now showing items 64-83 of 174

  • Legitymizacja działań przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie (added: 2015-09-28) 

    Chodyński, Andrzej (Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)
  • Liberalny kapitalizm w kryzysie: wybrane problemy (added: 2016-07-04) 

    Księżyk, Marianna; Dziwiński, Piotr; Stankiewicz, Jakub; Wyrwicz, Marek; Michalski, Marek; Tarnawski, Marcin (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)
    Wychodząc więc z założenia, że konieczne jest stworzenie nowej społecznie pożądanej rzeczywistości oraz mając nadzieję, że państwa będą zdolne uwolnić się od liberalnych złudzeń, w niniejszej monografii przedstawiono ...
  • Lokowanie produktu i jego regulacja w prawie unijnym (added: 2018-08-28) 

    Ignatowicz, Maja (Oficyna Wydawnicza AFM, 2015)
    The purpose of this article is to attempt to investigate the issue of product placement, to analyze and systematize this innovative legal subject, from the point of view of European law. The aim of this study is also to ...
  • Marketing (added: 2018-06-11) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Smutek, Halina; Rutkowski, Marek; Bober, Tomasz; Kubacka, Dominika; Rawski, Marek; Hadrian, Piotr; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz; Płonka, Maria; Szarková, Miroslava; Dołhasz, Magdalena; Hajdukiewicz, Agnieszka; Łapczyński, Mariusz; Niestrój, Jakub; Mirek, Jolanta; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Węgrzyn, Ryszard (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)
    ZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się ...
  • Marketing (added: 2016-01-20) 

    Pera, Bożena; Walas-Trębacz, Jolanta; Oczkowska, Renata; Surówka-Marszałek, Danuta; Orzeł, Karolina; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina (Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)
    Artykuły zebrane w niniejszym Zeszycie dotyczą problematyki zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach działających na rynkach krajowych i międzynarodowych. Efektywne funkcjonowanie współczesnych organizacji wymaga ...
  • Marketing (added: 2015-09-28) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Seweryn, Renata; Orzeł, Karolina; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Szakál, Zoltán; Oczkowska, Renata; Bober, Tomasz; Smutek, Halina; Fudaliński, Janusz; Walas-Trębacz, Jolanta; Stobiecka, Jadwiga; Łapczyński, Mariusz; Płonka, Maria (Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)
  • Marketing (added: 2017-09-18) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Smutek, Halina; Fudaliński, Janusz; Bober, Tomasz; Walas-Trębacz, Jolanta; Stobiecka, Jadwiga; Płonka, Maria; Oczkowska, Renata; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Łapczyński, Mariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)
    Ze wstępu: Niniejsza publikacja jest zbiorem artykułów obejmujących szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, które odnoszą się zarówno do funkcjonowania nowoczesnych przedsiębiorstw działających m.in. w formie ...
  • Marketing (added: 2015-09-29) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina; Walas-Trębacz, Jolanta; Płonka, Maria; Bober, Tomasz; Śmigielska, Grażyna; Plichta, Jarosław; Rawski, Marek; Liber, Janusz; Oczkowska, Renata; Budzanowska-Drzewiecka. Małgorzata; Dołhasz, Magdalena; Łapczyński, Mariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
  • Media a opinie i postawy społeczne (added: 2016-04-13) 

    Sienkiewicz, Piotr; Dęsoł, Agnieszka; Frańczuk, Magdalena; Karaźniewicz, Justyna; Kotowska, Monika; Vanevska, Katarzyna; Bazan, Maria; Kożuch, Julita; Przybysz, Monika Marta; Męcfal, Sylwia (Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)
  • Metody i narzędzia zapisu i udostępniania danych (added: 2016-03-15) 

    Bednarczyk-Płachta, Agnieszka; Urlik, Szczepan; Woźniak-Zapór, Marta; Grzyb, Mariusz; Rymarczyk, Sebastian; Gąciarz, Tomasz; Płażek, Joanna; Chmielowski, Wojciech Z.; Smolarek-Grzyb, Agnieszka; Uryga, Renata; Wilk-Kołodziejczyk, Dorota; Regulski, Krzysztof; Jakubiec, Adam; Krupa, Marian; Pękala, Maciej (Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)
    Przekazujemy czytelnikowi kolejną monografię wydaną w ramach serii „Informatyka”, zawierającą publikacje pracowników związanych z Wydziałem Zarządzania i Komunikacji Społecznej Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza ...
  • Metody i obszary zarządzania (added: 2018-02-27) 

    Caric, Marko; Hilarowicz, Agata; Janiszewska-Poszwa, Ewa; Laskowska, Jolanta; Makowiec, Marek; Potocki, Arkadiusz; Poździoch, Stefan; Staliński, Piotr; Walas-Trębacz, Jolanta; Dołhasz, Magdalena; Konstatinova, Roumiana; Magyar, Zoltán; Oczkowska, Renata; Płonka, Maria; Surówka-Marszałek, Danuta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
    Opracowanie poświęcone jest charakterystyce i propozycji rozwiązania wybranych problemów zarządzania. Kilka tekstów dotyczy roli mediów (a także innych instrumentów) w marketingu. Ciekawe jest opracowanie oparte na pewnej ...
  • Metody i praktyki zarządzania na rzecz bezpieczeństwa ekologicznego w przedsiębiorstwach (added: 2018-08-01) 

    Huszlak, Wojciech (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Zmienność otoczenia, mnogość sytuacji i ich problematyka stawiają ogromne wyzwania przed organizacjami w zakresie zarządzania, wymuszając przyjęcie nowych strategii funkcjonowania, a także dostrzegania możliwości zaistnienia ...
  • Między nowoczesną tożsamością a strategią marketingową. Japońska kultura popularna na Tajwanie (added: 2019-05-13) 

    Pawlak, Katarzyna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
    "Produkty kultury popularnej pochodzenia japońskiego stanowią dziś bardzo ważną część oferty kultury popularnej na Tajwanie. Ich obecność można obserwować praktycznie,w każdej dziedzinie rozrywki. W telewizji tajwańskiej ...
  • Między wykluczeniem a aktywizacją społeczną: studia socjologiczne (added: 2017-03-24) 

    Śliz, Anna; Szczepański, Marek S.; Strużyna, Janusz; Rojek-Adamek, Paulina; Gawron, Grzegorz; Szafrańska, Anida; Muster, Rafał (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Prezentowana publikacja stanowi zbiór testów poświęconych wykluczeniu i aktywizacji społecznej ujmowanych w szerokiej perspektywie poznawczej. Mimo iż najczęściej problematyka ta poruszana jest na gruncie socjologii, ...
  • Międzynarodowy ruch turystyczny w ostatnim dziesięcioleciu XX wieku (added: 2019-06-27) 

    Warszyńska, Jadwiga (Oficyna Wydawnicza AFM, 2003)
    Na podstawie materiałów statystycznych WTO - World Tourism Organization (OMT -Organisation Mondiale Tourisme) autorka przeprowadza analizę wielkości i struktury przestrzennej międzynarodowego ruchu turystycznego oraz ...
  • Militarny rodowód nauki strategii. Wpływ na myślenie biznesowe (added: 2018-08-13) 

    Uberman, Robert (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Artykuł przedstawia analizę militarnych źródeł strategii jako nauki i działalności biznesowej. Przypomina dorobek myślicieli starożytnej Grecji oraz żyjących w XIX w. Podkreślony jest fakt, że strategia była dla nich ...
  • Młodzież środowisk patologicznych wobec cierpienia człowieka chorego (added: 2019-06-05) 

    Zyznawska, Joanna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)
    The purpose of the research: stating the signifi cance of knowledge and contact with suffering people as well as of personal experience and religiosity in the process of shaping the approved school youths’ attitudes ...
  • Narzędzia zarządzania w obliczu kryzysu: wybrane aspekty (added: 2015-04-24) 

    Potocki, Arkadiusz; Makowiec, Marek; Bober, Tomasz; Januszko-Szakiel, Aneta; Batko, Barbara; Ziarko, Janusz; Milovanović, Vesna; Mihalčová, Bohuslava; Pružinský, Michal; Tomić, Gordana; Tomić, Radovan; Staliński, Piotr; Iwasiewicz, Andrzej; Stefanów, Piotr; Stanisz, Tadeusz; Droppa, Milan (Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)
  • Nauki o bezpieczeństwie a nauki o zarządzaniu – paradygmaty i tożsamość (added: 2015-09-25) 

    Chodyński, Andrzej (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)
  • Nieruchomości zabytkowe: inwestowanie i zarządzanie na przykładzie krakowskiego Kazimierza (added: 2015-05-08) 

    Kowalska, Monika (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)
    Z wprowadzenia: "Współcześnie nieruchomości są często uważane za towar i przedmiot inwestycji – jako źródło dodatkowych dochodów. Dlatego rozwijający się po 1989 r. rynek nieruchomości w Polsce przyczynił się do ...